Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

[Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til fly

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Hvilket fly?
Fly 1. 40 minutter går fint 0 0%
Fly 2. 2,5 timers venting går som en røyk 31 91,18%
Ta tog. 12 timer på tog er ingenting 3 8,82%
Brokkoli 0 0%
Deltakere: 34. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-14, 14:06   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Alene med tre unger på påskeferie] Beregning av tid til overgang fra tog til fly

De 19-gatene er et lite stykke ekstra for små bein, ja.

Ikke ofte på Garermoen, det hadde skjedd en del siden sist jeg var der, men 40 minutter med innsjekk av baggasje hadde jeg ikke orket alene engang, og slett ikek med unger. Et par timer går fort.

Hadde... mange timer sist uke. type "vi rekker ikke 19-flyet, så da blir det 22 da." (som tok av 23 ja, det snødde jo...) Vi rakk jo ikke mye mer enn en lang middag, synes jeg... samt den ventingen fra vi møtte opp til gate til vanlig tid, også var det utsatt pga snøen da.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.