Sv: Shoppingtråd høst og vinter
Jeg har gitt opp håpet om å noen gang få vinter i år, og innser det meningsløse i at ungene skal gå i store, tunge Sorel når det er 5-6 varmegrader og tørre veier ute. Siden november har jeg tenkt at det ikke er noen vits i å kjøpe lettere sko nå, for nå må det vel snart komme snø ... Men nå har vi kommet til langt uti februar, og det er fortsatt ingen tegn til vinter, og joggeskoene fra i sommer/høst er fravokste og utslitte. Så nå har jeg brutt sammen og kjøpt slike:

07-gutten ville merkelig nok ha den nederste, og 05-jenta valgte den øverste. 07-jenta ville ha den samme som broren. I alle fall de to yngste endte opp med sko som egentlig var for store, fordi de ikke hadde deres størrelse igjen, så da passer de forhåpentligvis også til våren. Med eldstejenta er det ikke godt å spå, skoene hennes passer kjempefint nå, men hun har vokst veldig fort på bena det siste halve året. Men det kan jo også bety at hun har vokst fra seg for en stund, og det vil ta ei stund før hun gjør et nytt hopp, så hvis jeg er heldig kan også hennes sko brukes litt til våren.
Og med denne investeringen regner jeg med at vi er sikret store mengder snø fra neste uke av ..
Sist redigert av My : 09-02-14 kl 18:47.
|