|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Ingen konsekvens mod mødre?Du kan sende bekymringsmelding til barnevernet i kommunen på vegne av barna og deg selv, de må da åpne sak og undersøke saken. Jeg tror de kan hjelpe til å få satt opp i forhold til tvangsbøter.
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2014
Hvor: Bornholm, Danmark
![]() |
Sv: Ingen konsekvens mod mødre?
Det mærkelige er at hver gang jeg sender en e-mail til en offentlig instans i Norge, svarer de altid at det ikke er dem der skal tage sig af sagen. Og sådan bliver man kastet frem og tilbage..
Jeg har modtaget dette fra Bufetat
Jeg har modtaget dette fra Hedmark Politi
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
|
|
|
#4 |
|
saftig
|
Dette stemmer ikke. Hvis man melder bekymring, vil barneverntjenesten vurdere å åpne undersøkelse. De kan ikke ilegge noen tvangsmulkt ifbm samvær, for det er ikke regulert av barnevernloven.
|
|
|
#6 |
|
heimføing
|
Det var ikke enkelt å finne en god forklaring på hva namsmannen er. Forsøk denne linken. Der står det at noen steder er lensmannen namsmann. Lensmann er "politisjefen" i sitt distrikt. Altså utenom byer, eller i en liten by. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|