Sv: Lærernes arbeidstid, hva skjer etter brudd i forhandlingene?
Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.
Er ikkje det ein god ting å oppfordra til å publisera i sosiale media? Det er jo "kanal" nummer ein for å nå ut til massene.
Ein kan sjølvsagt diskutera ordbruk, retorikk og bodskap i det som blir publistert, men det aller verste er jo om ein blir så politisk korrekt at ein lar vera å seia i frå.
Det er jo mange som meiner at lærarar (kvinnelege spesielt) finn seg i alt for mykje, er for "snille" og ikkje står opp for rettane sine. Eg trur kanskje det gjeld i denne debatten og? Av frykt for å framstå som sytete, usakleg eller kva det no er så lar folk vera å sei kva dei meiner. Då har eg meir sansen for å heia kvarandre fram og "stå på barrikadane" saman.
Når det gjeld facebook-gruppa syns eg det aller meste der har vore nettopp sakleg OG at det har vore ein befriande lausluppen tone.
Det er ikke en god ting når de tingene som blir massepublisert er med på å vende folkeopinionen mot lærernes sak.
Har vel heller ikke inntrykk av at det blir oppfattet som politisk ukorrekt å si i fra om dårlige arbeidsforhold for de som arbeider i utdanningsinstitusjoner?
|