Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's anatomy

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-07, 20:45   #401
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grey's anatomy

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Gulp, ja, jeg har sett trailer for neste episode.

Men kan jeg spørre dere: Hvordan gikk det med datteren til Lizzy? Fikk hun benmargen til Izzy? Og alle sier at Lizzy er gravid, hvorfor tror man det?

Hvem er Lizzy? Mener du Izzy? :forvirret:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 20:46   #402
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Okei, "forvirret" mellom kolon forvandles til en bukett ballonger. Så lærte jeg noe i dag også.

Gammel 12-05-07, 20:46   #403
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hvem er Lizzy? Mener du Izzy? :forvirret:

He he.. ja, selvfølgelig Izzy.. hehe.

Gammel 12-05-07, 20:49   #404
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Okei, "forvirret" mellom kolon forvandles til en bukett ballonger. Så lærte jeg noe i dag også.

Ja, jeg tror nesten jeg må endre kodene for den der, det er mange forvirra sjeler som blir enda mer forvirret av den.

Gammel 12-05-07, 20:54   #405
MokkMokk

Standard

Jeg har ihvertfall ikke fått med meg noe klart svar vedr. det første du lurer på, Huldra.
Og vedr. det andre du spør om - hvem er "alle"? Jeg tror ikke det..

Nå har jeg sett traileren jeg også, og jeg håper virkelig det McDreamy sier til Mer kan gi dama et tupp i rompa slik at det kan bli noe fart i forholdet deres igjen. Hvis ikke kan de jo like godt gå fra hverandre med en gang, de oppfører seg jo som et gammelt, kjedelig ektepar nå. Og jeg VIL at Izzy og George skal bli sammen! :sutre:

Gammel 12-05-07, 21:07   #406
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor vil du det da MokkMokk? Stakkars Callie da liksom.

Gammel 13-05-07, 06:18   #407
MokkMokk

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hvorfor vil du det da MokkMokk? Stakkars Callie da liksom.

Joda, jeg ser poenget ditt. Og jeg har veldig sansen for henne. Men hun fortjener en mann som digger henne, hun er jo ei skikkelig rå dame. Å se at hun stadig blir lei seg over en unnvikende George med tanker og følelser helt tydelig plassert en helt annen plass er jo bare sørgelig. Kanskje McSteamy hadde vært noe for henne?

Gammel 13-05-07, 09:40   #408
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Joda, jeg ser poenget ditt. Og jeg har veldig sansen for henne. Men hun fortjener en mann som digger henne, hun er jo ei skikkelig rå dame. Å se at hun stadig blir lei seg over en unnvikende George med tanker og følelser helt tydelig plassert en helt annen plass er jo bare sørgelig. Kanskje McSteamy hadde vært noe for henne?

Eller hva med Preston Burke? Synes det så ut som om han ble litt fascinert av henne på operasjonsbordet denne episoden...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 10:35   #409
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Kanskje det. Jeg er egentlig enig med deg. Hun fortjener en som ikke har hjertet sitt en annen plass. Det blir vel fullt oppbrudd neste episode. Bryllupet blir avlyst mens de står foran presten, George går fra Callie, Mc Dreamy går på date med ny dame, og Meredit kommer over dem, Karev blir kjæreste med en pasient, Addison sier opp og slutter, Richard kommer sammen med konen igjen i en rørende gjenforening, og går av, og enten, så får vi akkurat ikke vite hvem som får de nye jobbene, eller så overrasker han alle med å gi Nazi hans jobb, og hun der "Lets hug- damen" får den andre.

Gammel 13-05-07, 11:47   #410
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg tror nesten jeg må endre kodene for den der, det er mange forvirra sjeler som blir enda mer forvirret av den.

Det er jo det som gjør den så legendarisk

Håper McDreamy tafser litt på ny dame - det blir en spennende vinkling å følge med på. Grey+Dreamy har bare gått ut på dato. Karev+Callie? De har ikke snust på hverandre ennå ... Innen vi er ferdige med serien skal vel alle være bortpå alle ... slik som i ER.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 12:47   #411
MokkMokk

Standard

Kanskje det. Jeg er egentlig enig med deg. Hun fortjener en som ikke har hjertet sitt en annen plass. Det blir vel fullt oppbrudd neste episode. Bryllupet blir avlyst mens de står foran presten, George går fra Callie, Mc Dreamy går på date med ny dame, og Meredit kommer over dem, Karev blir kjæreste med en pasient, Addison sier opp og slutter, Richard kommer sammen med konen igjen i en rørende gjenforening, og går av, og enten, så får vi akkurat ikke vite hvem som får de nye jobbene, eller så overrasker han alle med å gi Nazi hans jobb, og hun der "Lets hug- damen" får den andre.

Jeg håper ikke du får rett.

Gammel 13-05-07, 14:01   #412
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Drømmefinale! Rent bortsett fra at jeg håper Callie får den andre jobben, ikke klemme-dama. Takler henne ikke! Får frysninger! Men det er nok halve poenget

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 08:51   #413
MokkMokk

Standard

Hm, er det snakk om to sjefsjobber? Jeg har gått glipp av noe, skjønner jeg. Noen som vil utdype?

Gammel 14-05-07, 20:27   #414
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hm, er det snakk om to sjefsjobber? Jeg har gått glipp av noe, skjønner jeg. Noen som vil utdype?

Jepp. Chief of surgery, og chief resident.

Gammel 14-05-07, 21:23   #415
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Da er jeg også oppdatert.
Må si at jeg er imponert. Episode 24 inneholdt kun 2,8 trutmunner!! Det så faktisk ut som Addison tok seg i det der ved bardisken. Flink dame.

Ellers reagerte jeg også på blikket fra Burke mot Callie ved operasjonsbordet. Og jeg er mer enn noen gang lei Meredith.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 21:24   #416
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Når er neste?

Gammel 15-05-07, 07:36   #417
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Sesongfinalen for sesong 3 går torsdag kveld (17. mai). Klar til nedlasting fredag morgen

Men hva skal vi gjøre i sommer da? *tvslave*

Gammel 15-05-07, 11:38   #418
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Sesongfinalen for sesong 3 går torsdag kveld (17. mai). Klar til nedlasting fredag morgen

Har lurt på det samme. Kanskje ha et liv UTEN tv-serier og tilbringe mer tid til husarbeid og ute i frisk luft? Eller finne en serie man kan laste ned en hel sesong eller to av.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 20:50   #419
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemmer for en ny serie. Noen forslag?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:06   #420
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Har du sett How I Met Your Mother eller Studio 60 on the Sunset Strip?

Anbefales ihvertfall!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
sykehus, tv-serier, usa

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.