|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Å bestille fly og feriehus selv
Malagaområdet er ett av de jeg ser på nå. Jeg bare syntes det så litt kjedelig ut, men det stemmer visst ikke.
Ja, det området er fint, men jeg tror ikke det er solsikkert nok for meg.
Legoland har vi gjort. Tvangsferie.
Interessant.
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Å bestille fly og feriehus selvVi har hatt våre fineste ferier i England - men om man MÅ ha sol, er det ikke førstevalget. Vi må ikke ha sol, og har med oss klær som passer til en vanlig norsk sommer - selv om somrene i sør-vest England gjerne er varmere enn de norske. Vi har vært på Isle of Wight, i Cornwall, Devon og Brighton-området. Det som er genialt med Englandsferier, er at det aldri er lang vei til noe å finne på, og både små og store er superhappy i England.
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å bestille fly og feriehus selv
Øya vi var på, Læsø, som ligger i Kattegat utenfor Skagen/Fredrikshavn er det tørreste og mest solrike stedet i Danmark, så der er det gode sjangser for fint vær. Var varmt og deilig hele den uka vi var der i fjor.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|