Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utdrikningslag - hvem skal inviteres?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-07, 22:11   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utdrikningslag - hvem skal inviteres?

Jeg har vært i et utdrikningslag der arrangøren inviterte gutter på slutten av kvelden. Bruden har senere innrømmet at hun ble skikkelig skuffet av det, da hun ønsket seg en skikkelig kveld med jentene. Tonen blir en helt annen når det er gutter til stede. (Og dette var gutter som er veldig gode venner av henne).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 22:18   #2
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Ville gått utenom forloveren og spurt bruden selv jeg da.

Gammel 15-05-07, 22:33   #3
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg har vært i et utdrikningslag der arrangøren inviterte gutter på slutten av kvelden. Bruden har senere innrømmet at hun ble skikkelig skuffet av det, da hun ønsket seg en skikkelig kveld med jentene. Tonen blir en helt annen når det er gutter til stede. (Og dette var gutter som er veldig gode venner av henne).

Jeg er enig, det blir som en hvilken som helst fest da. Og vi har også en del gutter i gjengen vår.

Gammel 15-05-07, 23:59   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Her er det snakk om et stort bryllup med over 100 gjester, så når jeg snakker om alle kvinnelige gjester, så mener jeg bare venner, søskeen og søskenbarn. Ikke tanter, bestemødre, svigermødre eller mødre

Jeg hadde ikke satt spesielt stor pris på å ha mine søskenbarn i utdrikningslaget mitt. Ikke svigerinnen min heller.

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Det er da ikke forloveren som skal bestemme hvem som skal bes?
I de utdrikningslagene jeg har hatt med å gjøre/ hørt om har bruden selv laget en liste med navn over hvem hun ønsker skal delta på utdrikningslaget - så er det forloverens oppgave å sørge for invitasjonene.

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

I vår gjeng er det vanlig å spørre bruden om hvem hun vil ha som gjester i utdrikningslaget sitt.

Slik er jeg også vant til at det gjøres.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.