Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan er Nord-Norge om sommeren?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-14, 11:56   #11
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er Nord-Norge om sommeren?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg klarer ikke å gamble med ferien min på den måten. Jeg trenger godt vær når jeg er på ferie, hvis ikke så går jeg et tungt år i møte.

Det kan være aldeles supert, men jeg har også hatt skikkelig råtne sommere der. Og nå som ungene kan fly dit alene, så gjør de det. Jeg er ikke verdens beste svigerdatter, nei.

Som jeg skulle sagt det selv, bare bytt ut svigerdatter med datter. Heldigvis har foreldrene mine kjøpt seg hytte her på østlandet, så vi ser dem en god del likevel.

Det var iskaldt i Vesterålen de 19 somrene jeg bodde der (med noen få unntak), men i fjor var det veldig mye pent vær. I år har har vi faktisk planer om å feriere der en uke. Litt overmodig og nok påvirket av at været var bra i fjor. Vi håper på noen flotte fjellturer.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.