|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?
Veldig enig med deg.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 16-05-07 kl 21:09. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Bare så det er sagt, jeg har fire barn fra 5 til 20 år, og jeg vil tippe enten jeg (eller barnas far) har vært til stede på 98% av alle foreldremøter. Altså ganske mange møter så langt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Jeg vil tro at det er mange ulike måter et foreldremøte kan avholdes på. Noen lærere er sikkert flinkere enn andre til å gjøre møtet interessant samt å holde en fast struktur på det hele. (Selv har jeg faktisk ønsket meg noen møteplagere noen ganger - vi har mange beskjedne foreldre, få ber om ordet, og da kan det bli litt lite dynamikk ...)
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Ja, det gjør jeg jo. Jeg er glad for at det er foreldremøter, det er mer formen som jeg ikke alltid er så begeistret for. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Jeg stiller på alt som legges til morgenen (fra 8) og på ettermiddagen (fra 16) selv om det kan bli litt mye siden vi har to forskjellige barnehager.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi stiller opp på det som er, bortsett fra en foreldresuppe og en foreldrekaffe dette barnehageåret som jeg klarte å glemme. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Forresten, jeg ser på alle sånne arrangementer som veldig viktige når det gjelder barna mines fremtid. Jeg ønsker at de andre foreldrene skal kjenne meg såpass at de tørr å snakke med meg om mitt barn gjør noe galt. Jeg bedre vi kjenner hverandre, jo bedre kontroll har vi over ungene når de blir større. Vi behøver ikke være venner, men kjenne hverandre såpass at vi kjenner hverandres barn og kan ta kontakt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
superbruker
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Jeg er en av de som ikke liker sånne aktiviteter i bhg/skole. Det blir for mange mennesker, for mye lyder og bråk. Jeg klarer ikke få med meg en eneste samtale. Jeg går på de men jeg hater det dypt og inderlig. Jeg gruer meg like til hver eneste tilstelning. Foreldremøte er noe annet. Da er er det ikke å sitte prate i munnen på hverandre når det løper en haug med sukkerspeeda unger rundt omkring. Hva er egentligen koselig med det?
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi er med på alt som er åpent for oss foreldre. Veldig kjekt å få være med på ungenes arena. Jeg synes også at det er viktig å bygge relasjoner med lekekameratenes foreldre. Vi prøver å møte hele gjengen, men med tre barn hender det jo at arangementer kræsjer. Da er tante, mormor og morfar gode å ha. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tante Sofie
|
Dette underskriver jeg fullt ut. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#12 |
|
både her og der
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Ja, en av oss møter stort sett alltid. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|