|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Betyr 17.mai mye for deg?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Betyr 17.mai mye for deg? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Betyr 17. mai mye for deg?Så er dagen over - nok en fin dag hvor man får tenkt over grunnene til feiringen - og hvor ungene får være i sentrum. Vi gikk i tog, reiste så hjem til lunsj med begge besteforeldreparene og så var det tid for skolearrangementet med leker, mer is/brus og loddsalg. Til slutt reiste vi hjem for å hvile litt før felles grilling hos venner - en tradisjon gjennom fem-seks år nå! |
|
|
|
#5 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Betyr 17. mai mye for deg?17. mai betyr veldig mye for meg. Den er familiedagen over alle for min del. Bedre enn julaften |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Eller så er det bare du som er så empatiløs at du ikke kan forestille deg årsaker til at enkelte ikke liker denne dagen.
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En kollega sa at jeg var lite empatisk forrige uke. Det var hyggelig sagt, syntes jeg |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Ja, denne kollegaen kjenner deg nok bedre enn du tror.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Da er jeg en av dem.
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Jeg misliker ikke 17. mai og har ikke noe mot måten dagen feires på (eller mot folk som setter pris på dagen), men jeg føler meg ikke personlig engasjert, har aldri sett et potetløp i mitt liv og er i det hele tatt lite interessert i flagget og bjørka og korps og taler. Jeg gir poden penklær og is og ballong og flagg og slikt, fordi jeg tross alt synes tradisjoner og symboler er viktige, og fordi alt dette er ting han liker, og jeg kommer til å stille opp som smilende og vinkende publikum til alle 17. mai-tog han går i, men før vi fikk barn kunne jeg like godt sitte hjemme og lese en bok eller spille dataspill den dagen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|