Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Betyr 17. mai mye for deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-07, 22:26   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betyr 17.mai mye for deg?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg synes egentlig at de som ikke liker 17.mai er noen surmaga grinebitere.

Selvsagt er de det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 10:50   #2
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Betyr 17.mai mye for deg?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg synes egentlig at de som ikke liker 17.mai er noen surmaga grinebitere.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Selvsagt er de det.

Ja vel.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 10:48   #3
TBM
Passiv

Standard

Sv: Betyr 17. mai mye for deg?

Så er dagen over - nok en fin dag hvor man får tenkt over grunnene til feiringen - og hvor ungene får være i sentrum. Vi gikk i tog, reiste så hjem til lunsj med begge besteforeldreparene og så var det tid for skolearrangementet med leker, mer is/brus og loddsalg. Til slutt reiste vi hjem for å hvile litt før felles grilling hos venner - en tradisjon gjennom fem-seks år nå!

I år underviste jeg i eldre historie og vi avsluttet året med 1814 og en egen avslutning hvor elevene holdt sine egne 17. mai-taler!

Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 10:54   #4
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Betyr 17. mai mye for deg?

17. mai betyr veldig mye for meg. Den er familiedagen over alle for min del. Bedre enn julaften . På julaften begrenser det seg litt med hvem man får til å feire dagen sammen med, men på 17. mai har vi åpent hus for familen og venner og naboer som ikke får lov til å sitte alene på en så flott dag som nasjonaldagen!

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.