Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sang til et bryllup ... Hjelp!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-14, 17:12   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sang til et bryllup..Hjelp!

Vi var nylig i et bryllup hvor brudens proffe venninner og bruden selv(!) sang "Mitt hjerte er ditt" i kirken - veldig fint og passende.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-14, 19:12   #2
artemis
Aktiv

Medlem siden: Jun 2012
artemis er litt kulartemis er litt kul
Standard

Ei god venninne av meg sang

(Kilde: youtube.com)
a capella i brylluppet vårt. Jeg er ikke Åge-fan i utgangspunktet, men den satt som et skudd.

Nå er vi trøndere da. Ikke sikkert den gjør seg like godt en annen plass i landet..

artemis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-14, 19:17   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I bryllupet til ei venninne sang jeg et dikt av Haldis Moren Vesaas som er skrevet melodi til av en lokal artist. Hvis du leser diktet, som heter "Ord over grind" og liker det skal jeg prøve å finne notene.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-14, 19:31   #4
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

I bryllupet til ei venninne sang jeg et dikt av Haldis Moren Vesaas som er skrevet melodi til av en lokal artist. Hvis du leser diktet, som heter "Ord over grind" og liker det skal jeg prøve å finne notene.

Å det diktet er bare ubeskrivelig nydelig! Jeg hadde satt STOR pris på om jeg kunne fått kopi av notene.

Gammel 27-03-14, 20:59   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Vi var nylig i et bryllup hvor brudens proffe venninner og bruden selv(!) sang "Mitt hjerte er ditt" i kirken - veldig fint og passende.

Den har vært sunget i bryllup jeg har vært i også. Nydelig.

Vi vandrar saman er også fin, av Olav Stedje.

Sist redigert av Pelle : 27-03-14 kl 21:04.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 13:45   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg sang "Forever" av KISS i min søsters bryllup:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.