|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: 17. mai-tog. "Må" man gå i det?Sist gang vi gikk i et 17.maitog, var Guttungen (11) 6 år. Da trumfet jeg det gjennom av pliktfølelse, siden han var rosaruss. Ungen hatet det! Han gråt seg gjennom toget og var sur som en padde resten av dagen.
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai-tog. "Må" man gå i det?
Det mener jeg blir noe annet. Da velger man å ikke delta i det hele tatt. Det er noe annet enn å bare delta i den delen man synes er gøy, også droppe ut av den kjedelige delen. Toget er jo en del av hele pakka tenker jeg. Det tar man med på kjøpet når man først feirer 17.mai.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: 17. mai-tog. "Må" man gå i det?
Jeg tror nok ikke Poden egentlig synes noe ved 17. mai er spesielt gøy. Vi kommer neppe til å dra til sentrum i det hele tatt hvis han ikke går i tog - det er stappfullt i Oslo sentrum og virkelig ikke spesielt hyggelig, langt mindre "gøy".
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|