|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Konfirmasjonsselskap
Det kommer nok an på antall konfirmanter og størrelse på kirka. Da jeg ble konfirmert for maaaaange år siden, så var det begrensninger fordi vi var mange som skulle konfirmeres. Når niesa mi skulle konfirmeres for et par år siden var det ingen begrensninger. Men alle dro ikke i kirka, likevel
|
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
Mulig det, var ikke begrensninger da jeg ble konfirmert heller hos oss, selv om vi var endel. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg lurer faktisk på at det var reservert en benk pr familie når niesa mi ble konfirmert, så var resten fritt fram for å sitte. Da valgte familien hvem som skulle sitte på den benken. Hos niesa mi var det foreldrene, det ene besteforeldreparet og 2 av tantene(vi var faddere).
|
|
|
|
#4 |
|
koko
|
Sv: Konfirmasjonsselskap"Bare middagen"? Det er da ikke bare det. Fint å få med seg seremoni selvsagt, men det er da på festen man får tid med hverandre. Man blir ikke en mindre verdig gjest om man ikke var på seremonien.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|