|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?Det har ingen ting med redsel å gjøre for min del. Jeg har aldri likt kombinasjonen, og på 70-tallet var det garantert ingen lavkarbopropaganda. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?
Nei, jeg tror på at du ikke liker det altså, og sikkert aldri har gjort det, men jeg snakker litt generelt. Det er først de siste årene at veldig mange har blitt opptatt av det, og reflekterer over slike ting som at flatbrød til fiskegrateng innebærer en kombinasjon av brød og poteter, og at brød til pasta er mel til mel, og sånn sett "ikke passer".
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?Det skjer vel helst til supper. Noen ganger blir det enkel middag med fiskekaker, grovt brød og salat. Ja og så bruker naan til indisk mat ja. Ofte lager jeg dhal, da har vi ikke ris til. Så da blir det ikke så galt når det gjelder karbohydrater. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spiser dere brød til middager, og i tilfelle hvilke?
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|