Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Syns du det er en pussig sammenlikning at du syns det var ubehagelig, når du ikke engang er personlig rammet av den og at det da er en fin anledning til å faktisk kjenne litt på det ubehaget og reflektere over hvor mye verre det er for dem som blir rammet?
Innlegget mitt var ikke ment som kritikk, jeg har absolutt forståelse for at man syns det er ubehagelig å se noe slik, og syns det er helt greit å bli prikket for å få det vekk. Samtidig skjønner jeg godt at moddene ikke ser det som sin oppgave å fjerne dem for dere. Selv ba jeg ikke om å få prikk fordi jeg ikke syns selve ordlyden var særlig relevant. I tillegg la noen ut en lenke til en liknende vist en svensk ungdom hadde blitt dømt for å poste på FB.
Sorry, jeg leste deg visst med vrangbrillene på, Tallullah. Jeg har absolutt reflektert over hva det gjorde med meg bare å bli eksponert for vitsen, og hvor vondt det da må være når man faktisk blir rammet. Og jeg mente selvfølgelig ikke at moddene skulle fjerne dem, jeg lurte på om jeg kunne gjøre det på noen måte.