|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Marikken - på norsk, og annnen lite politisk korrekthetDisney Junior har vel uansett begrenset interesse når barna begynner å bikke skolealder.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Marikken - på norsk, og annnen lite politisk korrekthetJe er ikke så redd for språkbruk, og jeg er heller ikke redd for Ben10, Nichelodeon, Disney og Cartoon Network. Jeg syns Disney junior er en helt forferdelig tannløs kanal, men har ikke hatt noe problem med at Hiawata så på den. Han elsket Little Einsteins og lærte supermasse.
Sønnen min fikk helt hetta bare av introen til Emil, når faren brøler. Han syns det var en helt forferdelig skummel serie.
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Marikken - på norsk, og annnen lite politisk korrekthetFiller'n var første banneord her. Fra Reven Rappo i Dora. Barna har lest Lindgren og vært i Lindgrens verden, men ikke reagert på annet enn at Emil får juling og at Lotta sier nesten banneord. Vi har sagt at det var i gamledager. I Lindgrens verden var banningen dempet, vi så skuespillet det Emil knuste suppebollen. Og nå har eldste hatt gamledager på skolen, og hørt om en lærer som tok med spanskrøret på 1814 dagen. De tar stor avstand fra slik det var i gamledager.
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Marikken - på norsk, og annnen lite politisk korrekthetAlder har jo mye å si her. Jeg ser de to eldste her i huset gradvis har utviklet seg fra kun å se på tegnede serier (ville aldri se ordentlige mennesker), til nå å foretrekke serier som omhandler barn og ungdom. Så det er jo en fase som egentlig går av seg selv. Så har vi minstemor på 6 som nok blir pushet litt av sine søsken, og også ser på mange av de samme seriene som dem.
Det meste av dette liker de her i huset, + at de elsker 'Jessie', 'Big time rush', 'Kicken it', 'iCarly', 'Austin og Ally', 'To konger' - ja jevnt over det meste av serier på Disney channel, Disney XD og Nickelodeon. De liker humoren, de liker litt enkle drama, de liker litt kjæresterier og de liker musikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|