Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tråden for utbrudd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-14, 22:07   #1
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tråden for utbrudd

Svigerfar kommer for å male huset vårt. Mannen fortalte i ettermiddag at han kommer i morgen... Jeg er på felgen, huset står på hodet og jeg er leder for en fotballturnering i helgen og skal ha nesten døgnkontinuerlig jobbing... Jeg burde jo være takknemlig, men så sliten som jeg er har ikke så mye takknemlighet igjen...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 23:13   #2
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg angrer så på at jeg ikke har fått alt av klær ut av huset etterhvert som ungene har vokst ifra. En søppelsekk sortert ikveld og lagt ut i lokale arvegrupper. Så litt gledesutbrudd for at en er ferdig sortert og litt nedtur at jeg har en større søppelsekk igjen å sortere...Som om det ikke er nok med rene klær som passer som både skal legges sammen og legges på plass.

Gammel 21-05-14, 23:23   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg angrer så på at jeg ikke har fått alt av klær ut av huset etterhvert som ungene har vokst ifra. En søppelsekk sortert ikveld og lagt ut i lokale arvegrupper. Så litt gledesutbrudd for at en er ferdig sortert og litt nedtur at jeg har en større søppelsekk igjen å sortere...Som om det ikke er nok med rene klær som passer som både skal legges sammen og legges på plass.

Denne må editeres til nærmest vill jubel. Fem minutter etter at jeg la ut i en tvillingarvegruppe er klærne allerede arvet bort!

Gammel 22-05-14, 07:20   #4
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg er så trøøhøhøøtt!

Gammel 22-05-14, 07:41   #5
halaisa
Aktiv

halaisa sin avatar

Medlem siden: Feb 2013
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Jeg vil bli frisk, NÅ!!

halaisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 07:59   #6
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Asperger kan være noe dritt....

Gammel 22-05-14, 08:50   #7
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Denne må editeres til nærmest vill jubel. Fem minutter etter at jeg la ut i en tvillingarvegruppe er klærne allerede arvet bort!

Så flott!!!

Gammel 22-05-14, 09:55   #8
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes du har vært flink, jeg! En sekk er ikke verst. Tar tid å gjøre det.

Gammel 22-05-14, 10:04   #9
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Svigerfar kommer for å male huset vårt. Mannen fortalte i ettermiddag at han kommer i morgen... Jeg er på felgen, huset står på hodet og jeg er leder for en fotballturnering i helgen og skal ha nesten døgnkontinuerlig jobbing... Jeg burde jo være takknemlig, men så sliten som jeg er har ikke så mye takknemlighet igjen...

Og så pøsregnet det i morges så veggen må tørke... Dobbelt-

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.