|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre
Mine foreldre hadde ikke tatt med meg på ferie da jeg var 17, altså. I like liten grad som det hadde falt meg inn å være med.
|
|
|
|
#3 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Falt deg inn å være med? Er det en selvfølge at 17-åringer ikke ønsker å være med familien på ferie? Vår ferie er tilpasset alle aldre, de små og de store. 4 uker i Thailand med de opplevelser som finnes der er like artig for alle. Ferie i Legoland kan jeg forstå ikke er så stas da. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja, jeg irriterte meg mest over at jeg aldri ble spurt. At jeg måtte være hjrmme og passe hunden. At de alltid har gitt uttrykk for at det ikke var stas å tilbringe tid med meg. At de fremdeles er sånn. Jeg vil ikke være med dem heller, så det var ikke helt som du beskrev det. Det handler om å bli vurdert som verdifull, på en måte. Å bli akseptert. Ikke bare om denne ferien. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengreHva mente du nå, egentlig? Jeg er veldig sår i dag, det vet jeg. Senest i dag falt det en kommentar fra nevnte opphav som jeg tolket i retning "jeg liker ikke måten du er på". |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|