Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Når barna ikke vil være med på ferie lenger

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-14, 23:22   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Jeg fikk ikke lov å være med på ferie når jeg var 16. Var veldig skuffa når jeg ble tvungen til å være 2 uker hjemme alene i slutten av Mai mens mamma, lillebror, og besteforeldre reiste til Mallorca. Var greit å være hjemme. Ingen problem det. Men ville mye heller vert med på ferie. Men jeg reiste også på ferie til kjæresten min samme sommer. 2år i hans leilighet på andre siden av landet. Hadde ikke vert sammen i mange ukene heller. Dumskap. Men er nå gift med han nå så helt idioti kan det ikke ha vert.

Når det kommer til internett så hadde jeg brebånd på denne tiden. Jeg har hatt internett hjemme siden jeg var 9år, og pc siden jeg var 3.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.