Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Drivhustråden

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-14, 19:44   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drivhustråden

Jeg har begynt å spare til drivhus, men er usikker på størrelse. Vi skal ikke sitte inni det, men greit at det ikke så lite at jeg "vokser" ut av det med en gang.

Hadde funnet en fin plass til plassere det og, helt til jeg kom på tomtegrenseregler.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-14, 09:14   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drivhustråden

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Jeg har begynt å spare til drivhus, men er usikker på størrelse. Vi skal ikke sitte inni det, men greit at det ikke så lite at jeg "vokser" ut av det med en gang.

Hadde funnet en fin plass til plassere det og, helt til jeg kom på tomtegrenseregler.

Tomtegrenseregler er irriterende i sånne tilfeller. Men dobbeltsjekk hva som gjelder for små tung (under 15 kvadrat) som stort sette ikke må byggemeldes.

Vi har veggen til naboen VESENTLIG nærmere tomtegrensa enn 4 meter (snakker vi 2? Nei, på det smaleste sikkert ikke mer enn 1-1,5) så jeg tror muligens vår kommune er noe liberal... For er det ikke 4 meter som er grensa? For hus i det minste? Det er sånn ca dønn umulig å bygge noe på vår tomt som er fire meter fra alle kanter i alle fall, og de tomtegrensene jeg vil komme i konflikt med er i så fall utmark tilhørende den lokale gården, og en gangsti anlagt på samme manns eiendom. Fire meter fra disse GÅR, men det blir... ufornuftig langt oppi garasjen, særlig i forhold til naturens naturlig lite flate utgangspunkt og gravebehovene det medfører.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.