|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Slenderman
Mine unger sammenlignet dem, og syns Enderman var den firkantede versjonen av Slenderman.
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja så klart, men det spekuleres vel i at Slenderman-myten ga inspirasjon til spillkarakteren. Navnene ligner jo også. Hos oss ble i alle fall disse to omtalt mye sammen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
OK, sånn å forstå. Da skjønner jeg. Jeg tenkte sånn rent mytologimessig. Jeg mener at det er mindre sannsynlig å bli ordentlig redd for en spillkarakter, enn for en mytisk karakter som barna kan tro er virkelig. Forsterket gjennom manipulerte bilder og fabrikerte brev.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Jepp. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slenderman7 åringen spilte det 1 gang. Han ble livredd og han ba om at jeg slettet spillet fra ipaden.... Creepy spill! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Tenker du på minecraft? Kan være ganske creepy hvis du kjører survival modus med zombier eller hva det er. Her brukes mest creative mode, det er bare å gå rundt og bygge ting med virtuelle legoklosser. Ganske mye fantastisk man kan lage med litt fantasi, lærer også problemløsning. Har selv laget noen praktfulle utsiktstårn, gullveier og broer (min spesialitet er utsiktstårn. Og veier mellom hvert tårn. Til slutt skal man kunne ta seg rundt i hele kongedømmet på veier og broer fra tårn til tårn i mine univers |
|
|
|
|
|
#8 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, det er et eget spill på app store som heter slenderman... |