Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du søppelbøtte på do?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har dere søppelbøtte på toalettet?
Ja 214 85,60%
Nei 36 14,40%
Vi har utedo 0 0%
Dopapir 0 0%
Deltakere: 250. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-14, 16:06   #1
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du søppelbøtte på do?

Ja. Den er til tomme doruller. Jeg bruker menskopp, men evt. bind og tamponger går i søppelbøtta på badet. Vi har en bleieunge, så den søppelbøtta tømmes ofte uansett.

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ja.

...og jeg glemmer aldri da jeg som mannens nye kjæreste fikk tilsnakk av moren hans fordi jeg hadde kastet (godt innpakket) tampong i søplebøtten på badet. Den skulle i bøtta på kjøkkenet, må vite. Det kunne da ikke jeg vite! *traumatisert*

Og pakket hun ut tampongen, bare sånn for å se hva dte var som lå godt innpakket i søppelbøtta?

Gammel 13-06-14, 16:23   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Og pakket hun ut tampongen, bare sånn for å se hva dte var som lå godt innpakket i søppelbøtta?

Neida, jeg fikk et lengre foredrag om lukt. *dødeavskam*

Gammel 13-06-14, 16:26   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neida, jeg fikk et lengre foredrag om lukt. *dødeavskam*

Jeezes. Det sier vel mer om hvor sjelden de tømmer den søppelbøtta. Urk.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 16:28   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeezes. Det sier vel mer om hvor sjelden de tømmer den søppelbøtta. Urk.

Neida, jeg fikk samtalen samme dag eller få dager etter. *minnenesittersomspikret*

Gammel 13-06-14, 16:31   #5
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Neida, jeg fikk samtalen samme dag eller få dager etter. *minnenesittersomspikret*

Det sier vel aller mest om svigermors folkeskikk, tenker jeg...

Gammel 13-06-14, 16:33   #6
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Enda verre.

Indeed. Jeg ble jo fremstilt som en grisete huleboer i den konteksten.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det sier vel aller mest om svigermors folkeskikk, tenker jeg...

Det festlige, er at hun er ekstremt opptatt av kutyme og god fokeskikk. Bare ikke sånn på egne vegne mot de hun er i familie med.

And I could go on and on...

Gammel 13-06-14, 16:34   #7
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det har vi ikke. Jeg står ikke og sorterer "baderomssøppel" når denne er full. Alt skal jo i forskjellige dunker, så her blir alt kastet i riktige dunker med en gang. Bortsett fra at den mannlige delen av husholdningen tror at badekaret er ett egnet sted for tomme dorullhylser.

Gammel 13-06-14, 16:57   #8
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Nei, det har vi ikke. Jeg står ikke og sorterer "baderomssøppel" når denne er full. Alt skal jo i forskjellige dunker, så her blir alt kastet i riktige dunker med en gang.

Men det er da lite, om noe, av det som vanligvis kastes i baderomsøppel som skal resirkuleres?
Dorullhylser er lite egnet til gjenvinning og kan derfor fint kastes i restavfall, og det meste annet er da også restavfall.

Gammel 13-06-14, 22:49   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Men det er da lite, om noe, av det som vanligvis kastes i baderomsøppel som skal resirkuleres?
Dorullhylser er lite egnet til gjenvinning og kan derfor fint kastes i restavfall, og det meste annet er da også restavfall.

Shampoo flasker, balsam flasker osv. blir resirkulert her. Har søppel på kjøkkenet, så da hiver jeg det rett der hvis flaskene er tomme.

Gammel 13-06-14, 18:16   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Søppelbøtte på begge bad. Bruker den til lo fra tørketrommel,hår,kosmetikkrask osv. bind går i søpla på kjøkkenet for min egen del, andre hiver på do. Tømmes ofte uansett.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.