|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Kronprinsfamilien og skolevalg
Hm? Hvorfor skal innholdet være representativt for Storbritannia forresten, det er språk og ikke kultur som skal læres der.
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Kronprinsfamilien og skolevalgEngelskundervisningen på mine barns skole er, såvidt jeg kan se, mye bedre enn engelskundervisning da jeg var barn. Når jeg ser hvor mye det forventes at min 10 åring skal kunne skrive og presentere på engelsk så er jeg veldig fornøyd med kravene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kronprinsfamilien og skolevalg
Engelskbøkene de har handler da mye om kultur? De hadde f.eks et prosjekt om Skottland, bare at det ikke var med noe informasjon om devolution. Illustrasjonene var skotter i kilt og haggis og noen ganske å utdaterte stereotypier om Skottland. Så forventer jeg at Storbritannia og England holdes separat og alt det der. Men godt mulig de har veldig gamle bøker på skolen vår, det ser i alle fall slik ut. Både på innhold og tilstanden til bøkene.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|