Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-06, 15:12   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg får nogle gange Shiseido- og andre dyre cremer og scrubcremer foræret av min mor. På min hud er det ingen forskjell med de rimeligere cremer.

På lang sikt vil du nok merke at det er en forskjell.... Jeg ser f.eks. at de to generasjonene over meg har langt mer rynker, pigmentflekker og og "sliten" hud fordi de sverget og sverger (som min mor...) til Nivea-kremer til tross for at Nivea stort sett inneholder vann og parfyme, og jeg ser at min hud ser minst 10 år yngre ut enn alderen min pga. at jeg alltid har vært hysterisk opptatt av hudpleie med gode produkter.

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 15:16   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Antakelig øyekremen fra Dermalogica. Kr. 450,- for 15 ml.

Jeg håper i grunnen jeg finner ut at den ikke er uunnværlig.

Gammel 08-10-06, 19:58   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

På lang sikt vil du nok merke at det er en forskjell.... Jeg ser f.eks. at de to generasjonene over meg har langt mer rynker, pigmentflekker og og "sliten" hud fordi de sverget og sverger (som min mor...) til Nivea-kremer til tross for at Nivea stort sett inneholder vann og parfyme, og jeg ser at min hud ser minst 10 år yngre ut enn alderen min pga. at jeg alltid har vært hysterisk opptatt av hudpleie med gode produkter.

Inntil videre klarer jeg meg veldig fint med sunt kosthold, mye motion og 2 liter vann om dagen. Men da bor jeg heller ikke i noen karibisk tropeklima !

Gammel 08-10-06, 21:39   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Inntil videre klarer jeg meg veldig fint med sunt kosthold, mye motion og 2 liter vann om dagen. Men da bor jeg heller ikke i noen karibisk tropeklima !

Ja, vann, sunt kosthold og mosjon er også en selvfølge for god hud selvsagt. Håper du ikke tror at jeg mente at det eneste som hjelper er bare gode kremer....

Dessuten er karibisk tropeklima er katastrofe for skandinavisk hud, altfor mye sol og svetting. Bruker konstant solfaktor 30 over hele kroppen.

Sist redigert av Elin : 08-10-06 kl 21:40. Årsak: Glemte to bokstaver...
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 01:22   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånt fortrenger jeg da1

Men det må ha vært dagkrem og øyekrem fra Lancôme. Kjempedyrt selv på StrawberryNet. Ikke det jeg bruker hele året.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 09:56   #6
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Jeg bruker en del Dermalogicaprodukter. Har ingen oversikt over hva hvert enkelt produkt koster, men det blir altså veldig dyrt når jeg bestiller...

Gammel 09-10-06, 19:02   #7
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

KJøpte 3 preparater fra Dermalogica, da jeg var på Selma-spa i SVerige i november'05, og har vært kjempefornøyd. De kostet vel en 1500,- til sammen, men de har vart helt frem til nå!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:30   #8
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har prøvd noen La Prairie produkter, men det er lenge siden. Synes ikke det var sammenheng mellom pris og utbytte av produktene.
Nå bruker jeg Clarins da de ikke har så mye parfyme, har en ok pris, er drøye i bruk og passer min hud fint.

Gammel 09-10-06, 23:31   #9
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ble plutselig litt nyskjerrig på Dermalogica nå. Kanskje jeg burde prøve det?! :vurdere:

Gammel 15-10-06, 14:53   #10
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Har prøvd noen La Prairie produkter, men det er lenge siden. Synes ikke det var sammenheng mellom pris og utbytte av produktene.

Jeg husker jeg fikk en prøve på La Prairie sin foundation til kr 1299,- da jeg ba om prøve på en foundation som føltes behagelig og naturlig på huden. Den var akkurat som alle andre klissete foundations jeg har prøvd, følte at huden ikke pustet. (derfor bruker jeg I.D. pudder, som jeg nettopp skrev om i en annen tråd...)

Ellers er det dyreste hudpleieproduktet jeg har kjøpt:

Carite fuktighetskrem, 50 ml for kr 850 + moms/porto rundt kr 1000... Kr 1200 tror jeg den kostet på hudpleiesalongen.... Latterlig dyrt ja. Men man håper jo at huden skal bli fantastisk lekker og jevn, også sa hudpleieren at... Men jeg må jo innrømme, kremen var nyydelig å ha på huden og duftet kjempedeilig så det var en fryd å ta den på om morgenen og kvelden. Men noe resultat merket jeg ikke.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.