Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikinihjelp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-14, 22:32   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinihjelp

Jeg har heller ikke funnet dette - langt mindre en overdel som faktisk passer. Min plan B er nå å kjøpe en kort, tynn løpeshorts og ha som bikinitruse. Ettersom jeg bare kjøper bikini hvert 8. år, sånn ca., er den gamle buksa i ferd med å morkne.

Gammel 28-06-14, 22:44   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har heller ikke funnet dette - langt mindre en overdel som faktisk passer. Min plan B er nå å kjøpe en kort, tynn løpeshorts og ha som bikinitruse. Ettersom jeg bare kjøper bikini hvert 8. år, sånn ca., er den gamle buksa i ferd med å morkne.

Da må jeg bare igjen anbefale Change altså. Oslo City.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-14, 22:51   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg fant aldri, aldri noe som passet der i de åra Change holdt til her i byen, dessverre. BH-ene har helt feil fasong, men det kan jo tenkes at bikiniene er bedre.

Gammel 28-06-14, 22:53   #4
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg fant aldri, aldri noe som passet der i de åra Change holdt til her i byen, dessverre. BH-ene har helt feil fasong, men det kan jo tenkes at bikiniene er bedre.

Ja, ok. Jeg skal ikke love det, men de har jo en del forskjellig da. Men litt spraglete farger i år må jeg si. Men jeg har kjøpt en svart og hvit.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-14, 09:47   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg lette etter bikinitruse med litt ben, og det hadde de ikke på Change, i alle fall. Hipster-truser dekker ikke det jeg trenger å dekke.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-14, 22:45   #6
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Huit hos Boozt?
http://www.boozt.com/no/no/huit/boxe...&group=listing

Abecita?
http://www.timarco.com/no/abecita

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.