Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Engangsstønaden ved fødsel bør tidobles

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-14, 13:00   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Engangsstønaden ved fødsel bør tidobles

Jeg synes 400.000 kr er altfor mye. Det er mange som ikke har dette i årslønn engang.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-14, 13:22   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Engangsstønaden ved fødsel bør tidobles

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Jeg synes 400.000 kr er altfor mye. Det er mange som ikke har dette i årslønn engang.

Ja, jeg har hatt 20 % omsorgspermisjon de siste åra, og lander da på en del under 400k brutto. Mannens årslønn er ikke så mye større enn hva jeg hadde fått i full stilling, og vi har jo god råd - det blir for sprøtt om man bare skal få ei årslønn sånn uten videre. Nok til å klare seg, ja, men ikke nok til å være hjemme med barnet et helt år med mye bedre økonomi enn man ellers ville ha hatt. Og jeg veit om opptil flere som nok hadde fått en unge mer enn de ellers hadde tenkt, bare for å få de pengene. :kynisk:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.