Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Reinkarnasjon

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-06, 16:02   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reinkarnasjon

Jeg verken tror eller ikke tror. Dette er sånne spm jeg ikke gidder kaste bort tiden med å spekulere i iom at jeg aldri får vite det før jeg evt dør uansett.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 16:03   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

iom at jeg aldri får vite det før jeg evt dør uansett.

Men du holder muligheten åpen for at du kan komme til å leve evig?

Gammel 08-10-06, 16:27   #3
Gabi
Plutselig tilbake

Gabi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
Gabi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg tror det finnes noe etter døden, men jeg er ikke sikker på hva det er.
Husker jeg satt ved dødsleiet til farfaren min og studerte kroppen hans. Den var liksom "tom" en stund før han døde. Om han dro til himmelen, helvete eller en annen dimensjon, det aner jeg ikke, men en plass dro han.

Gabi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 16:30   #4
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å tro på noe handler jo ikke om å ha bevis. Man kan jo dessuten vanskelig snakke om "logikk" i en sånn sammenheng, synes jeg. Jeg personlig håper inderlig det er noe mer, men hva dette "noe" er ... vanskelig å si. Reinkarnasjon hadde jo ikke vært så dumt da.

Gammel 08-10-06, 17:38   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vet ikke helt, men at det er noe mellom himmel og jord det tror jeg helt sikkert. Og så er jeg sikker på at jeg kommer til å treffe Nicholas igjen den dagen jeg dør.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.