|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er trygt å spise i syden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I mål
|
Vi spiser også det meste overalt, også frukt og grønt som ikke er skrelt. Mamma kokte og skåldet tomatene. Det blir hakket for komplekst for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva er trygt å spise i syden?Det er forskjell på italienske oser også. Generelt er det høy kvalitet, men vi har Fartet over halve Italia og sett isbarer som virker mer snuskete enn andre også. Men generelt er de jo veldig stolte av isen sin og den skal være nylagwr hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
Jepp, og vi spiste et sted det så bra ut. Vi hadde spist der mange ganger før. Men jeg tror likevel at klokken 2100 om kvelden kan det ha sneket seg oppi små bakteriebomber når det er såpass varmt hele dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva er trygt å spise i syden?Plankebiff er ikke trygt, ikke pga kjøttet, men planken. Og restauranter med skitne og mangelfulle toaletter styrer vi unna. Tenker at da er det så som så med resten av hygienen også. Vi har reist ganske mye både med og uten barn, og aldri vært syke eller tatt noe for magen. Bortsett fra da jeg var gravid, da drakk jeg Biola naturell noen uker i forkant og drakk Actimel under ferien.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|