|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Det er helt jævlig. :sutrer: Jeg klager aldri over kulden, så jeg sutrer over varmen så mye jeg vil. :sta: Det ER ille. Jeg ligger oppå senga as we speak. I husets kjøligste rom, i undertøy som er klissvått av svette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Jeg trives også dårlig når det blir over 25. Dette er for varmt og jeg synes nettene er verst. Vi var to uker i England nettopp, og selv om det var varmt og fint om dagen (heldigvis ikke fullt så varmt som nå) var det merkelig og deilig nok ganske kjølig om natten, så alle sov godt. Når det er slik som dette er jeg innendørs med vifte på hele dagen, jeg orker ikke være ute i varmen. Jeg lurer på om jeg skal bosette meg i kjellerstua, eller aller helst badet i kjelleren, husets kjøligste rom.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|