|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
24-07-14, 13:00 | #1 |
Pauset
Medlem siden: Jul 2014
|
Jeg kommer ikke overens med stesøsknene mineJeg er sytten år og jeg kommer dårlig overns med mindre stesøsken. Hun elsdte er en jente på ti år og han yngste er en gutt på seks år. Dem mobber meg stadig og roper at dem hater meg osv. Jeg har snakket med far min om dette men han blir bare sint og sier at jeg ikke skal klage på dem. Stemoren min er svært sint og aggresiv og. Hun har mange ganger kjeftet meg huden full og sagt at jeg bør værsegod akseptere barna hennes osv. Jeg holder ikke ut lenger. Min biologiske mor vil ikke ha noe mer med oss og gjøre heller. Jeg føler at alt er lagt i grus. Noen som kan gi råd her? |
24-07-14, 13:34 | #2 |
Pauset
|
Sv: Jeg kommer ikke overns med stesøskene mineFr å legge mer til, så håper jeg at jeg kan flytte ut fortest så muligt. Føler at hele familien ikke ønsker meg der. |
24-07-14, 14:11 | #4 |
Pauset
|
Sv: Jeg kommer ikke overens med stesøsknene mineMen jeg har insett at jeg kankje bare må leve med det. Men jeg har alltid prøvd å være hyggelig mot stesøskende mine uten at dem har vært hyggelige tibake igjen. |
24-07-14, 18:08 | #5 |
Pauset
|
Sv: Jeg kommer ikke overens med stesøsknene minestemoren min har også kalt meg for en bortskjemt unge, noe jeg ikke forstår hvofor hun sier. |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|