|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?For vår del er det for å sikre at det er ordentlig rent innimellom, og for å kunne gå på tur med ungene i helgen istedenfor å vaske. Vi skal i hvertfall prøve det, jeg håper det er verdt det.
|
|
|
#2 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?
Da vi startet med det, så handlet det mest om å få kvalitetstid med barna. Vi synes at det var viktig å prioritere i en ellers hektisk hverdag med full jobb for begge og bhg for barna. Alternativet var at en av oss var hjemme enten lørdag eller søndag, for å rydde og vaske (kjipingsjobben). Vi følte vi aldri kom i mål. Vi er verken ryddige av oss eller liker å vaske, men vi liker å ha det ryddig og rent
|
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?
Vi har samme motivasjon, kunne gjøre hyggelige ting i helgene isteden (vi har også et hus og en hage som krever en del, så vi driver med det i helgene også). Vi har hatt perioder uten, så jeg føler vi har sammenligningsgrunnlag. Jeg synes det er mye verdt å slippe å bruke en hel lørdag til vasking, men igjen, om jeg hadde hatt så mye tid i hverdagen at jeg kunne brukt en kveld i uka for eksempel, hadde jeg kanskje sett annerledes på det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?Vi har vaskehjelp i perioder, akkurat nå er det helsemessige forhold som gjør at vi trenger hjelp, andre perioder har det vært at arbeidsbelastningen vår totalt ikke har gått opp på annen måte. Jeg liker egentlig helst å ordne alt selv, irriterer meg nok ganske mye over hvor mye penger som går også. Men god hjelp er gull verdt når vi trenger det. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|