Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS
Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.
Digresjon: I tillegg har iallefall mitt senter blitt krisedårlige på det å ha treningsveledere som går rundt på senteret. Selv sier de at det er pga. nedskjæringe. Dette er så synd, både fordi det ikke er noen der til å si fra om noen gjør styrkeøvelser helt feil, men også fordi det rett og slett blir et dårigere miljø. Tidligere sa også treningsveieledere fra til idioter som slipper vekter i gulvet og ikke rydder opp etter seg. Nå er det ingen der til å gjøre det. Senteret mitt har lovt å ta tak i det etter at noen ( ) har tatt det opp med dem et utall ganger. Det hender også at noen tar saken i egne hender og løfter de (post)pubertale guttene etter ørene og ber dem roe litt ned. Hadde det ikke vært for at det Satssenteret har den beste kombinasjonen av futvalg av frivekter, lokasjon og barnepass så hadde jeg nok byttet til Elixia eller 3T for lengst.
Jeg gjetter at den "noen" er deg? 
Mitt Sats har hatt en stødig base med godt erfarne PT-er som har vært med på å holde miljøet sånn noenlunde greit og holde folk i ørene. Dessverre har ledelsen på senteret foretatt noen mindre populære beslutninger for de ansatte og flere har dermed sluttet eller kommer til å slutte snart, min PT er en av dem. Kan bli spennende å se om de nye de har rekruttert klarer å plukke opp tråden og beholde det relativt gode treningsmiljøet.
Men det gjør meg mindre lojal til senteret mitt, og betyr at jeg muligens bytter til en annen kjede etterhvert, jeg trenger bare et sted med godt utvalg i frivektområdet, barnepass trenger jeg ikke lenger, mine er så store at de nekter å være med.