Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor finner jeg ferdigsydde hvite liftgardiner?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-14, 22:57   #1
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg ferdigsydde hvite liftgardiner?

Kjøpe monteringssett og sy selv? Veldig enkelt.

Gammel 15-08-14, 23:30   #2
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Hør om Habitat har lengden du skal ha.

http://www.habitatstore.no

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-14, 23:39   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Kjøpe monteringssett og sy selv? Veldig enkelt.

Veldig enkelt? Hahaha. Du lurer ikke meg. Jeg er relativt erfaren i å sy, men lovte meg selv "aldri mer liftgardiner" etter å ha sydd kjøkkengardinene selv.

Nå har jeg hentet inn de gamle gardinene fra lasset som skulle på fyllinga i morgen. Jeg har reparert og byttet snorer, skrudd de fra hverandre og snittet opp stoffet slik at stengene kunne tas ut og hevet stoffet til vask med mye vaskemiddel og flekkfjerner og gallesåpe og hva har du. Det er verdt et forsøk.

Håper bare jeg får returnert Ellos-gardinene selv om de er montert opp - og uten å ta dem helt fra hverandre igjen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.