|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Men har dere motforestillinger som angår bivirkninger som nerver, verk, allergi... ? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?
Ja! Eg har aldri vore allergisk mot noko, men etter at eg tok hol i ørene som 10-åring kan eg knapt ha noko metall mot huda utan å få utslett og klø. Ørepynt kan eg berre bruke nokre timar i slengen utan at holet vert rødt og klør. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Jeg kjenner en som driver med akupunktur, og han lar ikke barna sine få hull i ørene. Det er en del punkter i ørene som kan være temmelig uheldige å treffe. I tillegg til dette er jo faren for allergier. Niesene mine har fått hull i ørene tidlig, og det er ikke få ganger de har hylt fordi øredobbene har festet seg i noe, eller at de har mistet nok en dobb. Jeg ser en hel del bakdeler, og ingen fordeler i det hele tatt faktisk. Så nei. Her blir det ikke hull i ørene på en god stund enda. Jeg ser for meg 10 år som en mulig aldersgrense, men det er jo ikke sikkert hun vil ha hull i ørene engang. Snuppa selv synes det er fint med ørepynt, og jeg svelget en liten kamel, og kjøpte magnetdobber på glitter. De bruker hun av og til. Det kan jo være et ok kompromiss. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?
Nei, jeg må innrømme at jeg ikke har det. Jeg har allergi, ikke nikkelallergi og kan bruke alt av fake og juggel uten at det gir utslett. Verk hadde jeg aldri, heller ikke søsteren min, som fikk hull i ørene samtidig som meg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|