Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Doctor Who (2005)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-14, 14:50   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Doctor Who (2005)

Ferdig med sesong 1. Og den tiende doktoren er jo dritkjekk! Jeg digget jo humoren til til den niende, men hey, jeg kan godt ha et crush på den tiende også jeg. *ler* No problems. (for sesong 1 var den niende, ja?)

I kveld skal jeg se første episode av sesong 2.

Det var snakk om at norsk netflix var litt ufullstendig, er det bare fra sesong 4?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-14, 16:09   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Doctor Who (2005)

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Ferdig med sesong 1. Og den tiende doktoren er jo dritkjekk! Jeg digget jo humoren til til den niende, men hey, jeg kan godt ha et crush på den tiende også jeg. *ler* No problems. (for sesong 1 var den niende, ja?)

I kveld skal jeg se første episode av sesong 2.

Det var snakk om at norsk netflix var litt ufullstendig, er det bare fra sesong 4?

Tennant er definitivt best, jeg kommer aldri helt over ham. Den tiende altså. Men har likt alle. Jeg kommer alltid til å ha fjortiscrush på Tennant. Dæven du har mye gøy i vente. Sesong 1 er mest barnslig, det er mange som hopper av lasset der og ikke orker å følge med videre fordi det blir for fjollete. Jeg elsket det jo men skjønner hva de mener. Sesong 2 og utover er bare rått, da blir det mer "voksent" og kanskje mer og mer dystert underveis også. Sånn som det var med Harry Potter. De første filmene er jo barnefilmer egentlig, men de siste egner seg jo ikke engang for mange barn.

Norsk Netflix mangler vesentlige episoder ja. De viktigste to episodene er "End of time" som er dobbeltepoisode mellom sesong 4 og 5, der Doktoren regenererer og går fra Tennant til Smith. Ser du siste episode av sesong 4 og hopper rett på sesong 5 på norsk Netflix, har du plutselig en helt ny Doktor uten å ha fått sett hvorfor og hva som har skjedd, det er helt fjernt! Netflix burde advare mot dette, jeg blir så irritert. Episodene er visst på amerikansk Netflix.
Det mangler også noen specials, men de er ikke så viktige for historien, mer kjekke å se på. Blant annet en av mine favorittepisoder, "Waters of Mars". Den er fantastisk. Ja og "The dead planet" og sikkert noen flere.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.