Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bleking av tenner ved aktivt kull?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-14, 13:51   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleking av tenner ved aktivt kull?

Vi hadde nylig en diskusjon om tannbleking her på kontoret. En kollega mente det var harry på linje med silikonpupper.

For øvrig har jeg hørt at kull kan brukes til å fjerne sjenerende overskuddsfarge ved farging av vipper og bryn, men aner ikke om det funker. Kanskje det er noe av den samme mekanismen?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-14, 13:54   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Vi hadde nylig en diskusjon om tannbleking her på kontoret. En kollega mente det var harry på linje med silikonpupper.

Tannlegen min mener at for ti år siden ville alle kalt tennene mine helt normalt hvite. Men siden "alle" bleker tennene sine nå, er mine helt normale tenner plutselig over i ikke-optimal-kategorien.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-14, 13:59   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Tannlegen min mener at for ti år siden ville alle kalt tennene mine helt normalt hvite. Men siden "alle" bleker tennene sine nå, er mine helt normale tenner plutselig over i ikke-optimal-kategorien.

Ah, den samme mekanismen som har rammet puppene mine etter at silikon ble allemannseie!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-14, 14:00   #4
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Det eneste jeg avbefaler er om man har fikset en haug hull på synlige steder, og så kjører på med noe bleking når man er på ferie. Da kan det hende man enten får et akutt behov for å ikke smile i noen mnd, eller å vurdere å fikse på alle fyllingene. Har sett et skrekkens eksempel på det, og det var vel i kategorien "lite gjennomtenkt".

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.