Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forespørsel om leie av lokale og meny på mail. Urimelig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-14, 18:15   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forespørsel om leie av lokale og meny på mail. Urimelig?

Jeg hadde ikke giddet å bestille av noen som ikke kunne forholde seg til mailkorrespondanse.

Gammel 26-08-14, 19:19   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg hadde ikke giddet å bestille av noen som ikke kunne forholde seg til mailkorrespondanse.

Nei, jeg har veldig lav toleranse for dill og unødig småsnakk. Det minner om en gang jeg endelig skulle prøve en frisør som et par venninner skrøt opp i skyene, og faktisk også hadde blitt venn med på fritiden. Da jeg møtte opp til avtalt tid stusset jeg litt på at det satt flere der som så ut til å nettopp ha kommet. Så fikk jeg utdelt et krus te og bøker "for inspirasjon" og så skulle vi skravle så vi ble kjent før hun kunne klippe meg! Det tok i alle fall to timer før hun i det hele tatt begynte med klippingen. Det ble med det ene besøket der ja.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-14, 19:58   #3
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Nei, jeg har veldig lav toleranse for dill og unødig småsnakk. Det minner om en gang jeg endelig skulle prøve en frisør som et par venninner skrøt opp i skyene, og faktisk også hadde blitt venn med på fritiden. Da jeg møtte opp til avtalt tid stusset jeg litt på at det satt flere der som så ut til å nettopp ha kommet. Så fikk jeg utdelt et krus te og bøker "for inspirasjon" og så skulle vi skravle så vi ble kjent før hun kunne klippe meg! Det tok i alle fall to timer før hun i det hele tatt begynte med klippingen. Det ble med det ene besøket der ja.

Hahaha! Frisøren fra helvete.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 09:33   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 09:38   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det er da bare å ringe. Skjønner ikke problemet. Ja, selvsagt burde de kunne svare på mail, men det er da virkelig ingen big deal.

Ringe for å få hele menyen opplest, så man glemmer det når man har lagt på? Eller må ta notater? Noe så bakvendt.

Jeg mailer ofte restauranter i forbindelse med at vi har spesielle "preferanser" når vi skal ut og spise, og da er det ganske greit å faktisk kunne få sendt ting på mail så jeg kan videresende til de som skal bli med og ikke minst har det vist seg veldig nyttig et par ganger når det er blitt gjort grove feil. Da har jeg hatt det skriftlig i ettertid. Dessuten er det enklere for restauranten å få oversikt over hva vi spiser og ikke når det er skriftlig. Så det går begge veier.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.