|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Lar kroppshåret groJeg tror man fort kan glemme at "eget vevære" kan henge nøyere sammen med kulturen enn man tror. Jeg plukker og napper og barberer mye mer nå enn jeg gjorde som ung voksen på tidlig 90-tall. Velværet er uforandret og hårveksten rundt om kring gjør ikke meg noe personlig - jeg kjenner jo ikke håret på leggene, f.eks. Jeg barberer fordi det er det som er forventet og fordi vi blir hjernevasket til at det er det som er pent og kvinnelig og delikat og rent. (Bare ordene vi bruker, legger temmelig sterke føringer - hvem vil være ukvinnelig, udelikat og skitten??
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar kroppshåret groJeg mener at de drev på og fjernet kroppshår i Egypt og Midtøsten for hundrevis av år siden? At det var et statussymbol. Men jeg har slike bøker som kilde så hehe... ikke helt pålitelig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar kroppshåret gro