|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() FP virker bare på mobilen?Akkurat nå kommer jeg ikke inn på FP på pc. Jeg har prøvd å restarte og bytte nettleser, ingenting virker. Men jeg kommer inn med telefonen, noen som vet hva det kommer av? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: FP virker bare på mobilen?Jeg kommer inn på Mac'en nå, men har i perioder problemer med å komme inn. Har ikke da sjekket om jeg kommer inn via mobil/nettbrett.
![]() |
#6 |
Langøret
![]() Sv: FP virker bare på mobilen?Oppe og går igjen her også nå. Både på pc, mobil og nettbrett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: FP virker bare på mobilen?Jeg har også hatt trøbbel med å komme på flere ganger de siste dagene, og det har virket lettere å komme på med mobil enn med datamaskin.
![]() |
#10 |
Administrator
|
![]() Sv: FP virker bare på mobilen?Jeg har også problemer med Altibox, fungerer fint med Telenor Mobil og via VPN på Altibox-linjen. Det er noe tull som skjer på ruten Altibox velger til FP-serveren. Har skjedd i perioder før også, håper de får orden på det snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Langøret
![]() Sv: FP virker bare på mobilen?Det kan ikke være Altibox som har skylden, for jeg har ikke Altibox og på mobilen har jeg OneCall. Men, vi får håpe det løser seg snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Administrator
|
![]() Sv: FP virker bare på mobilen?
Forskjellige operatører kjøper tjenester av et begrenset utvalg underleverandører, eller hverandre. Altibox-forbindelsen til FP var nede når du postet HI kl 17:16. Telenor Mobils forbindelse funket helt fint. Jeg opplever en del tull også med andre nettsider for tiden (inkl. VG/DB). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Langøret
Åja, sånn ja. Jeg har ingen problemer med noen andre sider. Det er kun FP som detter ut av og til, kanskje èn gang eller to i løpet av en uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Administrator
|
Har vært noe sånt her også de siste 14 dagene. Om det skjer igjen på et tidspunkt der jeg har tid til å ringe kundeservice så skal jeg gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|