Sv: Märtha og Lisa Williams
Opprinnelig lagt inn av Anda, her.
Jeg har så veldig, veldig vanskelig for å forstå at Märtha Nordmann ville ha klart å få en slik skole til å gå rundt, selge ut show eller smykker eller hva-har-du på den måten uten prinsesse i navnet. Dama er kjendis. Kjendiser får oppmerksomhet. Oppmerksomhet selger. Hun trenger jo ikke å "spille" på det, all den tid oppveksten og familien hennes sørger for nok oppmerksomhet i seg selv.
Joda, det er klart. Men uansett hva hun hadde startet med, så ville jo hun ha hatt med seg det at hun er prinsesse. Hun får jo ikke rista av seg det. Og for meg er det forskjell på de som påstår de snakker med de døde (som Williams) og det Märtha gjør. Jeg synes det er mer svindling, å formidle kontakt fra de døde. Men at hun er med å si at dette er greit, når hun samarbeider med Williams, er jeg enig i. Men jeg klarer liksom ikke å bli så provosert av det uansett. Mange ønsker å la seg lure også, og ville nok ha oppsøkt denne typen opplegg uansett om det var en prinsesse eller ei. Det gjøres jo. Feks Snåsamannen. Han er ingen prins han heller. Og han tar ikke en gang betalt. Men svindler blir han likevel kalt.