Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-14, 22:41   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Er det "best" med hannhund eller tispe? Sånn på generell basis.

(Jeg trenger mer klask på trynet.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 22:54   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Kommer an på hva du vil ha. Jeg har hatt begge deler. Synes helt klart tispe er enklest. Jeg hadde lyst på en ny hann, men tilfeldigheter gjorde at vi endte opp med Giske. Angrer ikke i det hele tatt. Vi har vært veldig heldige med hunden vår.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 23:00   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kommer an på hva du vil ha. Jeg har hatt begge deler. Synes helt klart tispe er enklest. Jeg hadde lyst på en ny hann, men tilfeldigheter gjorde at vi endte opp med Giske. Angrer ikke i det hele tatt. Vi har vært veldig heldige med hunden vår.

Giske, artig navn på en tispe!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 23:02   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe. IPhonsk for tispe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 23:04   #5
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Tispe helt klart best/enklest.

Mange frykter løpetiden på tispen. Vel, snu situasjonen, det finnes ALLTID en tispe MED løpetid i nærheten som hannen din kan "klikke" på.

Og når det kommer til bløderne, så merker eg nada på min tispe at hun har løpetid. Det jeg merker det på, er at hun vasker seg VELDIG mye. Med blodflekker osv, finner jeg ikke i leiligheten. Ikke på noen av tispene og jeg har 3.

Bare husk og la hun få lov, første løpetiden. Mange setter på tispe truse osv, veldig dumt da det er MYE kav og unødvendig stress. Gi tispen de 2 første løpetidene før du eventuelt gir opp. Det er det jeg alltid sier til mine valpekjøpere, og ingen av de bruker tispetruser på sine.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.