|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hjelper rynkekremer?
Den fungerer veldig bra på vinteren - egentlig perfekt. Jeg skal prøve å bruke dagkremen også på kvelden så skal jeg spørre om prøver når jeg trenger å kjøpe ny. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelper rynkekremer?Hadde tenkt å lage en slik tråd jeg og. Jeg har også rundet førti og har så langt hatt lite rynker - bare noen hyggelige ved øynene. Har alltid sagt at jeg ikke bryr meg om slikt - rynker er fint og jeg ikke er interessert i å bruke masse penger på kremer som uansett ikke virker. Men nå, etter siste graviditet, har det dukket opp noen litt mindre hyggelige rynker: på kinnet utenfor munnvikene. Sikkert egentlig smilerynker det og, men de kommer til å få meg til å se skikkelig sur og trøtt ut etterhvert. Føler meg brått skrekkelig gammel...
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Hjelper rynkekremer?
Jeg har også tørr og sensitiv hud, og har slitt med å finne kremer som gir nok fuktighet. Nå har jeg ikke prøvd noen av antirynkeproduktene til nevnte merker (jeg er 33 år), men innenfor det vanlige produktspekteret gir verken Vichy eller Dermalogica nok fuktighet for meg. Dermalogicas Intensive Moisture Balance var inne på noe, men dessverre var krukka med sin "avanserte" pumpemekanisme helt umulig å bruke, så jeg måtte gi den opp.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|