|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?
Jeg mener at det er fullt mulig å ha et alkoholproblem uten å drikke seg full ofte. Det å trenge alkohol hver dag, er et alkoholproblem i min verden. Når man blir grinete om man ikke får en cognac eller tre etter middag hver dag, eller hvis man bare må ha en pils eller et glass vin eller tre til lunsjen hver dag for å ikke bli rastløs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?
Jeg er helt enig med deg, men jeg kjenner ikke til noen med et slikt problem som du skisserer. Jeg er mer borti flatfyllproblemer.
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?Selvfølgelig kan det være veldig mye en ikke vet om folk. Men jeg vet at i min omgangskrets, blant folk jeg av og til drikker alkohol sammen med, er det ingen som utpeker seg ved å ha noe bekymringsfullt drikkemønster/bli veldig fulle/ikke kunne stoppe osv. Jeg er ikke hjemme hos vennene mine så mye at jeg kan vite om noen av dem MÅ ha fire drinker hver kveld, men jeg tviler på at det er tilfelle. Etter lang erfaring med alkisfar så har jeg ganske gode antenner på sånt, så jeg tror jeg ville oppdaget det ok det var folk jeg hadde mye med å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?Jeg kjenner ingen andre enn pasienter jeg har hatt.
![]() |
#5 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?Ingen jeg vet definitivt om, men jeg har jobbet med mange mennesker med rusproblemer. Er derfor veldig klar over at det statistisk sett sannsynligvis er noen.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|