|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du likt å gi/få en opplevelsestur i gave til din partner? | |||
| Jeg ville elsket å sende partneren på en opplevelsestur, og han/hun ville elsket å få en slik gave! |
|
48 | 66,67% |
| Syns det er litt for dyrt å gi, men hadde elsket å få en opplevelse i gave selv. |
|
14 | 19,44% |
| Jeg ville likt å gi en slik gave, men partneren ville hatet å få en slik gave. |
|
4 | 5,56% |
| Jeg ville ikke like å sende partner bort på tur alene med venner |
|
4 | 5,56% |
| Jeg ville heller ordnet til en fest istedenfor |
|
1 | 1,39% |
| Jeg syns vi har for dårlig råd, så jeg ville ikke likt å få en slik gave |
|
7 | 9,72% |
| Annet/brokkoli |
|
3 | 4,17% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva syns du om opplevelsesturer i gave?
Må de feire sammen? Alternativt så må det jo kunne gå an å ha en fest hjemme sammen uten at det trenger å koste skjorta, og så kan du sende mannen din på tur attåt?
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 30-09-14 kl 13:26. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hva syns du om opplevelsesturer i gave?
Jeg er litt inne på den tanken. For jeg vet at mannen ønsker seg noe litt minnerikt. Noe som er litt utenom det vanlige liksom. Og jeg vet at han ønsker seg en skikkelig guttetur.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|