|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukseJeg har bl.a en slik:
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukse
B.Young fører det merket bl.a. Det er Pulz. Veldig gode, og mine brukes (ble brukt) også blant folk. De to jeg har nå er hhv flekkete og utvasket, så de brukes bare hjemme.
|
|
|
#4 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukse |
|
|
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukseHe? Jeg mener da bestemt at jeg så flere Pulz-bukser der sist uke ... Jeg tror jammen jeg har sett de på Fransa også!? I alle fall i en eller annen tilsvarende butikk som ikke er B.Young. Synd hvis de bare kan kjøpes over nett.
|
|
|
#6 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Enda en slags spinoff] Vis meg din kosebukse
Jeg har vært i flere B Youngbutikker i Oslo området, og alle sier det samme. At de har sluttet å føre dem (hadde håpet å få tak i noen før de ble utsolgt). Fransa på Byporten hadde i baggyvarianten, men de fører Pulz da |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|