Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ikke-ungdomsaktige klær til jente str. 134?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-14, 11:45   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke-ungdomsaktige klær til jente str. 134?

Nei, ikke for min heller, Palmen! Jeg sjekker jevnlig Name It, Cuya, men synes de har tapt seg litt. Nå har jeg sjekket nettsidene til Zara også, og det var mest finkjoler i en litt voksen stil. Beige og sånt er helt utelukket.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 11:47   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nei, ikke for min heller, Palmen! Jeg sjekker jevnlig Name It, Cuya, men synes de har tapt seg litt. Nå har jeg sjekket nettsidene til Zara også, og det var mest finkjoler i en litt voksen stil. Beige og sånt er helt utelukket.

Men jeg synes nettsidene til Zara ofte er lite representative for hva man finner i butikkene. Nå har jeg ikke vært så mange ganger i butikken i Oslo, men i butikkene i Spania er klærne og utvalget langt mer normalt i butikkenen enn det ser ut til på nett.

Gammel 01-10-14, 11:53   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Pompdelux og Aya Naya er barneklær som er like enten det er str 116 eller 134.
Pompdelux er kanskje for mørkt og kjedelig? Men de har klær i bomull, ull og bambus blandinger. Nesten alt er uten skrift på. Årets olaskjørt er å anbefale.

AyaNaya,
http://www.stylepit.no/ayanaya?gclid...FcHFcgodDpMArg

Gammel 01-10-14, 11:59   #4
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg syns det særlig er pynteklær/kjolar som er probelemet når jentene kjem over str 128. Alt blir så voksent og sexy! Etter mykje leiting har eg funne ut at WOW har ein del som er ok, samt Name-it og merket Claire.dk på BareBarn-butikkane. Men Name-it og Claire går berre opp til str 152. Tiåringen min er høg for alderen og har såvidt begynt å bruke litt i 158 no og då er det plutselig berre WOW som gjelder...
Eg såg denne på WOW i går og kjøpte den sidan eg tippar at det er einaste muligheiten eg kjem til å få til å finne noko som kan brukast som juleklær til ho:

Vanligvis ventar eg til litt nærmare jul med sånt, men i fjor var det eit mareritt å finne noko. Var berre sexy toppar og hettegenseraktige kjolar å oppdrive!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.