|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Ikke-ungdomsaktige klær til jente str. 134?Nei, ikke for min heller, Palmen! Jeg sjekker jevnlig Name It, Cuya, men synes de har tapt seg litt. Nå har jeg sjekket nettsidene til Zara også, og det var mest finkjoler i en litt voksen stil. Beige og sånt er helt utelukket.
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ikke-ungdomsaktige klær til jente str. 134?
Men jeg synes nettsidene til Zara ofte er lite representative for hva man finner i butikkene. Nå har jeg ikke vært så mange ganger i butikken i Oslo, men i butikkene i Spania er klærne og utvalget langt mer normalt i butikkenen enn det ser ut til på nett.
|
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke-ungdomsaktige klær til jente str. 134?Pompdelux og Aya Naya er barneklær som er like enten det er str 116 eller 134.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke-ungdomsaktige klær til jente str. 134?Eg syns det særlig er pynteklær/kjolar som er probelemet når jentene kjem over str 128. Alt blir så voksent og sexy! Etter mykje leiting har eg funne ut at WOW har ein del som er ok, samt Name-it og merket Claire.dk på BareBarn-butikkane. Men Name-it og Claire går berre opp til str 152. Tiåringen min er høg for alderen og har såvidt begynt å bruke litt i 158 no og då er det plutselig berre WOW som gjelder...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|