|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg må kle meg ut til halloween, men som hva da?Jeg vil bare minne om at i USA så trenger man absolutt ikke å være skummel. De fleste, i hvert fall voksne, er utkledd til noe annet. Barn syns jo ofte det er morsomt å være litt skummel, men det er mange varianter her også. Det kule, syns jeg, er jo at stort sett alle er utkledd, også voksne. Jeg var i NY en gang når det var halloween og voksne gikk rundt utkledde dagen før halloween også og det var det mest naturlige å se, virket det som. På kvelden på halloween så var det unntakene som ikke var utkledde. 80-90 %, minst, var utkledde. Skikkelig gøy! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Jeg må kle meg ut til halloween, men som hva da?
Ja, er det jeg tenker også. Mellomste vil være Tornerose og eldste vil være dinosaur, og minstemann blir nok skilpadde tror jeg.
|
|
|
#3 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må kle meg ut til halloween, men som hva da?Nonstop pose. http://lindashobbygleder.blogspot.no...p-kostyme.html |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|