|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Matkasse - er det vits i?Jeg vet ikke, men jeg må si at hver gang den reklamen dukker opp så får jeg for meg at Adam Levine fra Maroon5 har slått seg på dagligvarer.
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matkasse - er det vits i?Vi prøvde litt men droppet det. Vi er ikke lei av maten jeg lager men jeg kunne få helt jernteppe og klarte ikke å komme på en eneste middagsrett.
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Matkasse - er det vits i?Jeg har ikke giddet å prøve. I stedet tok jeg et skikkelig skippertak og la opp middagsplan fra ukene 40 til og med 48, der jeg tok alle mulige hensyn til familiens ulike aktiviteter og besøk og reiser og alt med seg. Når en bruker en times tid til sånn planlegging er det lett og greit å finne ulike retter så en ikke gjentar seg selv og til og med introduserer noe nytt. Enten idéene nå kommer fra egne kokebøker/oppskrifter eller en leiter litt rundt på nettet. Når middagsplanene er klare er jo ukehandlelista to tredjedels ferdig også.
|
|
|
#5 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Matkasse - er det vits i?
Håhå, jeg hadde ikke takket nei om han fulgte med i kassen, nei!
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|