|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Netflix eller noe annet?
Jeg også. HBO funker ekstremt dårlig både på laptopen og på smart-tven til kjæresten. I tillegg er jo selve betjeningen helt tallentløst.
Jeg liker også at Netflix har Kids, men jeg skulle ønske løsningen for å aldersgradere var bedre. Jeg tenkte 4-åringen kunne få se ting som er godkjent for under 7 år, men problemet er at alt med høyere aldersgrense fortsatt er der, han får bare ikke startet det. Det kommer en popup-boks med en beskjed han ikke kan lese, og så må jeg hjelpe til likevel.
|
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Ser ut som om Netflix er tingen altså. Det vil koste meg det samme som Prime, men jeg vil tro utvalget er bedre. Amazon har ikke akkurat imponert så langt. Får jo gratis Next Day Delivery på en del ting, men det er ikke akkurat noe jeg har veldig bruk for.
|
|
|
#4 |
|
finner ut av mye
|
Det må man ikke.
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Sv: Netflix eller noe annet?Vi har hbo, og det er ikke spesielt festlig siden det ikke finnes hbo-app til tvn. Vi må da streame fra ipad til apple-tv. Og siden jeg ikke har noen ipad, så er jeg avhengig av at det finnes en tilgjengelig i huset. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|